Ben de bugün 20. Haftam da yaptırdım. Diğeri 26 . Haftada yapacaklar. Sağlık ocağında yapılıyor benim kontrolumu yapmakta özel hastane sağlık bakanlığına gebeliğimi bildirmemiş. O yüzden onlar bana ulaşamadı eğer hastaneniz tam olarak kaydınızı yaparsa arıyorlar zaten