Doktor bana 21 temmuz yani yarın için gün vermişti bugün anestezi doktoruyla son evrakları hallettik kansızlık çıkmış kan takılcak dedi doktoruma söyledim bana yarın gel kan takılır dönmüşse bebek normal günü bekleriz dönmemişse daha erken dedi yarın 38+3 olucam inşallah. Hem gün verip erken demesi saçma değil mi ? Gün verildi hastanede sezaryeni yaparlar mı acaba ?