liya Efeninannesi 20 haftalıkken yedim kasık sancılarım çoğaldı yememek lazım son haftalarda günlük 10 adet yeterli bence 👍🏼
Akgumus19 Bizim bi arkadaş oturup bi kasa yemiş 7 aylık doğum yaptı bende yiyorum 35+1 deyim günde 3 4 tane yiyorum ☺
Burcu1234 Hurmanın içinde oksitosin hormonu bulunmaktadır,bu hormonda sancıların başlaması rahiminin kasılması için verilen suni sancıdada bulunmaktadır.Bu yüzden gebelikte çok dikkatli tüketilmeli.
Efeninannesi Suan 31 haftalık bende duydum hurma normal doğumda çok işe yarıyo die canım çekti yesem mi acaba 🤔
Efeninannesi Akgumus19 cok tesekkür ederim canım acaba doğum esnasında yesem acılmam daha hızlı olur mu kesiye gerek kalmadan tamamen naturel bi doğum istiyoruö malum artık doktorlar acılma biraz gec olsa cart curt kesiyorlar meryem ana otunu duydunuz mu peki
deletedmom11 Akgumus19 int satışı war ama gebeLeri sömürmek için pahaLıya satıyoLar ben yurt dışndayım tek 2 euroy aLdm buranın fiyatına göre çok ucuz yani ama orda 50-60-70 kaça kandırabiLirLerse
deletedmom11 Akgumus19 asLında denk geLdiğin aktarLara da sorabiLirsin 15 TL den fazLa weriLmesi saçmaLık çünki sadece bi kuru ot we insanLarı duyguLARINI sömürmeleri çok kötü