Msltms Kızlar 13+5 hamileyim sabahtan beridir boynum ve başım çok ağrıyor hiç keyfim yok mide bulantısı gibi bir şey oluyo ama kusamıyorum ne yapmalıyım nasıl geçer ilaç içsem bir şey olur mu acaba
Snszasla Msltms Parol içebilirsin canım bendede oluyor o sık sık Parol içiyorum Parol gebelikte kullanılabilir
Msltms sehrikarabulut yakın bi yer yok canım ölçtürebileceğim eğer çıkmışsa nasıl geçirmeliyim Bilgin var mı 😞
Snszasla Msltms içiliyor canım bi de hava da sıcak tansiyon dan da olabilir ama dayanamazsan bi tane iç
Snszasla Msltms bende o konudan baya muzdaribim valla ateş basıyor ve üzerine mide bulantısı ekleniyor ne zaman geçecek bu durumlar merakla dört gözle bekliyorum 😳😏
Snszasla Msltms soguk su yu üzerime tutmaktan karnım agrıyor valla artık 😏Allah tan doğum zamanı karnımızın şişeceği zamanlar kış a denk geliyor yoksa ne yapardık bilemiyorum valla 🤦♀️ Bayılırdık kesin
Msltms Snszasla aynen canım rabbim şu an doğumu yakın olanlara yardım etsin 🤲🏻 Bu sıcaklar insanı baya bunaltıyor