Bebeğiniz kanala yerleştikten ne kadar süre sonra doğum yaptınız 🙂
Ecemyldz benimde yerleşmiş 2 gün daha dayansa diyorum 🙏
Gulcan_89 doktor bna 1haftaya doğar dedi
Ecemyldz hadi ya. Çarşamba ya da Perşembe sezeryan olacam. İnşallah bekler 🙏