Gonay Hamılelıkte kullanmak uygun mudur sizce??köpüren jel fln dıyor kullanımında.kımyasal olunca kararsız kaldım.hamıle olup kullanan var mı??
ecembugra53 Gonay canım hamile dışımda kullandım ama hamilelik te normal kullanıyorum canım bilmiyorum ki zarar verir mi içinde köpük oluşuyor kimyasal varsa içinde iyi bakılmalı bence
RabiaMG Gonay bende burda kullananlardan duyarak aldim benimde aklima geldi ama zarari var mi hic bilmiyorum.
zeyzey95 Gonay bende 5 bıçaklı mor var bitane onu kullanıyorum çok memnunum öyle köpürme gibi bi olayı da yok
drn5410 Gonay bende kullanıyorum canım ıslatmadan kullanırsan köpürmüyor içine sinmedi ise öyle kullan derim 🤷♀️
RabiaMG MinnakLiva kayganlastirici jel falan iyi degil diyorlar ya canim buda kayganlasip kopuruyor acaba zarari olur mu dedim ama agda yapamiyorum suan kullanmasi cok rahat geldi 😊
Meliha_guksel Bende de 5 bıçaklı mor olandan var. Köpürme falan yok. Sadece hafif kaygan yapıyor o kadar. Normal suyla durulayınca da geçiyor zaten. Çok memnunum. Hamilelikte en rahatı bu bence
nil_sugra Gonay ben yıllardır gillette venüs kullanıyorum canım. Diğerlerinde kesik olasılığı çok yüksek. Ama venüsle Görmeden ezbere çok rahat temizlenebiliyorum
deniiizz neden zararlı olsun ki elimizi sabunla yıkamıyor muyuz yada duş jeli,şampuan vs. kullanmıyor muyuz kimyasallığı düşürecek olursak her şey zararlı 🤷🏻♀️ korkmayın içindeki jelden hiçbir şey olmaz :)