Samira1132 sezeryan çok hızlı kavuşturuyor bi kere çocuğuna öyle düşünelim önce 😁 ama narkozun etkisi geçince ilk yürümeye kalkana kadar ve o ilk yürütme işleminde yalan yok ağrın oluyor canında acıyor. Sonra bol bol yürümek gerekiyor o zaman daha hızlı geçiyor acısı ağrısı yürüdükce topluyor vücut kendini bide gazını çıkarınca rahatlıyor bağırsaklar. Ağrı kesiciler antibiyotikler ve serum oluyor öle çokda rezil olunmuyor bazıları abartıyor. Herşey olması gereken süreçte ilerliyor aslında. Benim de ebelerim çok tatlıydı en az doktorum kadar ilgililerdi saolsunlar. Kanamanın durumunu görmek için karnıma azıcık bastı saniyelik bi acı ama mecburen yapıyorlar ablam iki sezeryan doğum yaptı ikisindede yaptılar buda sürece dahil herkes işini yapıyor sağlığımız için şart 😉
ferah olsun içiniz
kucağınızda olsun bebeniz
geçer bu ağrılar
bebek viyaklayınca gözleriniz dolar 😁😁😁
bakın sezeryan çok fena yapsa ben böle gülebilirmiydim 😁