Gamssee 12 gün önce aşılama oldum şuana kadar hiç belirtim olmadı iki gündür sanki arada regl olcakmisim gibi oluyo okdr oda pisikolojik mi onuda bilmiyorum
duyguuudmr Gamssee İnşallah tutmuştur 10 günden sonra kanda testte çıkabilir yaptır istersen. Benimde 7.günüm beklemedeyim.
Duygu_ Gamssee inşallah tutar hayırlısıyla🤲🏻 Bende yaptırıcam inşallah çarşamba günü ağrılı bi işlem mi🙈
duyguuudmr Gamssee yok yapmadım benim daha 7.günüm canım. Sen test yaptır dua et bolbol inşallah bebeğin seninledir 🤲
Gamssee Duygu_ insAllah tutar canım inşallah sende hayırlı güzel sonuçlar alırsın 2 dk sürüyo canım hiç ağrılı bı işlem değil