Prensesss zlemYeilyeniceTop 3020 gr cıkmiştı 2.5 da doğablr dedi dr fazla ölçüyo genelde ama bazende az ölçüyor canm 1 hafta gecti 38+3 ama bundan sonra daha az alır kg
zlemYeilyeniceTop Prensesss benimki de son aya kadar bir hafta ilerde gidiyordu ne olduda geriledi bilmiyorum neyse sağlıklı Doğusunda hayırlısıyla kızım da 3200 doğmuştu 38haftada öyle çok kilolu beklemiyorum ama bari 3000 olsaydı
Prensesss zlemYeilyeniceTop olur belki oğlumda 2800 cıktı ultrasonda ama 3200 doğdu her zaman doğru ölçmüyor takma canı sağ olsun