Ece_kandas2803 Merhaba benim ikinci çocuğum hamileyim ve maşallah sürekli hareketli ama çok halsiz ve sürekli bayılma hissi var normal mi sizce
Zuvalll Ece_kandas2803 bu hafta bende öyleyim dün resmen bayılıcaktım o kadar kötü oldum duş alınca rahatladım sıkıntı yapma çok sıcak duş al sık sık hayırlısı ile atlatıcaz bu günleri inşallah😉
Ikrasltn Ece_kandas2803 bende 26 haftaligim aynısı bendede var sıcaktan bencede geceleride cok dönüyorum uyuyamiyorum
Bebikinannesi Ece_kandas2803 Bende 26+2 yim ve evimi tasiyorum😔 Ayni durum bende de var ayakta sallanarak yuruyorum. Sicaklardan diye dusunuyorum , malum gecede sicak hava uyutmuyorda 🥴
Meltem0660 Bende 25 haftalık hamileyim doktoruma sordum susuz Bırakma kendini bol bol su iç bu aylarda normal dedi
Ece_kandas2803 Meltem0660 bende çok su içiyorum ama çok içtiğim de karnım kasılıyor yemek yiyemiyoruz 😂
ecembugra53 Ece_kandas2803 kızlar hepimiz aynıyız ya bu sıcaklar bizi öldürdü gerçekten 😐 😱😐 bunalma derecesi