ayse97- sabah uyanma aşamasındayken farkettim canım ön alt dişimdi benm ağrıyan ona bastırıyodum uyandığımda çenemi sıkmışım. Sonra gün içinde de ağrı var die istemsiz sekilde oraya baskı uyguladığımı farkettim. En son zeytin yada sakızı yumusatıp oraya koydum baskı uygulamayım die ağrı kesicinin etkisiylede geçti çok şükür. 2 kez kanal tedavisi yapılmıstı doktor bunu çektir bu diş işlev görmez dedi ön dişimi nasıl çektireym görsel olarak. Şimdilik geçti çok şükür inşallah birdaha geri gelmez sabaha kadar ağrıdan ağlamıstım çenem uyuşmuştu gitsinde gelmesin o günlrr