Esrae2 yayık özellikle yanlarımdan alıyorum kilomu da oyuzden sivri değilmiş diye kız diyorlar ilk bebeğim de oğlandı aynı bu şekildi bence insanların vucut sekli neyse oyle oluyor yani sivri yuvarlak ne alakası var ikisi de kesenin içindeki bebek yani cinsiyetle bağdaştırılması saçma cinsiyetin aşerilen yiyecekle de anneni karnının şekliyle de alakası yok