AysaRuzgar Hlyadmn Oğlumda altıncı ayından itibaren kullandım ve çok rahat ettim. Çok pratik şimdi de kızıma kullanacağım. Çok da sağlam 3,5 sene olacak hala aynı duruyor. Hiç bir yıpranma olmadı.
Prensesannesi43 Hlyadmn bende solomombabyden çekilişle kazandım daha doğumun olmadı o yüzden arkasına ben kullanana kadar kullan bebeğine diye verdim çok memnun ve çok kullanışlı olduğunu söyledi
Kizimveoglumm Hlyadmn solomom değilde mamadusbaby almıştım ben kızımda hala duruyor ikinciyede kullanıcam cok kaliteli 😇memnunuz
AysaRuzgar Hlyadmn yok hayır. Zaten aldığımda oğlum o zaman dört aylık felandı. Altıncı aydan itibaren 2-2,5 yaşına kadar kullandım. Kısa mesafe de ya da uzun farketmez çok rahat edersiniz. Saatlerce dolaşabilirsiniz hiç bel ağrısı yapmadı bende.