Arkadaşlar merhaba buralarda yeniyim . Bugun doktora gittim bana 6buçuk haftalık gebe olduğumu söyledi birincisi bunu 6 4 ya da 6 3 olarak mı girmeliyim fark eder mi ? 2.si ise son adet tarihim 25 Mayıs bu tarihe göre bugün tam 8hafta. Programda adet tarihimi 3 hazirana aldığım zaman doktorun dediği haftaya geliyoruz. Doktor da düzelttirmedi çok yoğundu çok ilgilnemedi.şaşırdım🙄