Busraa78 Merhaba💁🏼♀️nidicard kullanıp aşırı derecede ellerinde ayaklarında şişkinliği olan varmı? Birde kullanıp doğum yapan varmı bebişte herhangi bir sıkıntı yapmıyor dimi :(
Feyza_d Busraa78 ben 33+4 de sancım çıktı 36. Haftaya kadar günde 4 defa nidicard kullandım 36. Haftada bıraktım 37+4 de doğum yaptım çok şükür herhangi bir sorun olmadi
Busraa78 Mervishh kullanmadığım zaman sancım başlıyor benim 34 haftalık oldum doktorum biraz daha dayan dedi. Siz nasıl engelliyosunuz ağrınız sancınız varmı
Betuul12 Busraa78 bende 34 haftalık oldum ama doktorum artık kullanmamam gerektiğini söyledi çok kasılmalarım var diye kullanıyordum bugun bıraktım yine acayip kasılıyor karnım
Mervishh Busraa78 sancım yok ama Karnım arada sert oluyor 2 gün sonra nst gireceğim ona göre karar verecek doktorum devam edip etmeyeceğime sancınız nerelerde oluyor
Busraa78 Betuul12 evet kullanmadığım zaman benimde öyle kasılmam ve sancım baslıyor benimde cuma randevum var ayaklarımı ellerimi çok şişirdi belki banada bıraktırır artık
Mervishh Busraa78 sancı hissetmiyorum belki daha haftam küçük diyedir ama Karnım gergin bence hap yutmadığım icin
Betuul12 Busraa78 çünkü ben 20 haftadan beri kullanıyorum bundan sonrası için uygun değil demişti sanırım
Busraa78 Mervishh bilmiyorum ki canım gerginlikle alakası varmı ilacın sancı kesici diye biliyorum çünkü benim sancım geldiğinde özellikle dil altı alırsam anında kesiyor.