3,5 olan tsh ım ilk önce 7 daha sonra 10 a yükseldi.levontiron 200 mg kullanıyorum. 1 aydın ailemin yanındaydım akşamları gereğinden fazla yiyorduk sabahları da çok aç olmuyordum acaba bu yüzden mi arttı, ikiz gebeliğim var 27 haftalık bir sıkımtı olur mu?