Ronam Kızlar bu hafta doktora gittim bebeğin eşine baktı. Normale göre aşağıda dedi. Rahmi tam kapatmıyor ama bu şekilde olan kişiler sezaryen yapılır dedi. Zamanla yukarı da çıkabilirmiş, takip edicez dedi. Aynı durumu yaşayan var mı?
Meriwa Ronam bana da dendi sadece sezeryan gibi bişey demedi bunun için de cok cok erken benim hala aşağıda o dönem ilişkiyi yasakladı her ihtimale karşı iş yaptığında cok cabuk yorulursun demişti şimdi 36 dayım normal olucak nasipse ☺️ Hersey yolunda cnm