14 haftalık hamileyim 1 haftadır sol kasıkda ağrı vardı, şimdi biraz şişlik olduğunu fark etdim.Kızıma hamileykende sol kasıkda şişlik başlamışdı ve doğuma kadar bebek büyüdükce şişlik artdı.Doktor o zaman sadece korse önermişdi.Erken doğum oldu doktorumu deyişdim bu hamilekde.Ama doktor randevuma daha var.Hamilelikde böyle bir durumla karşılaşanlar varsa lütfen paylaşırmısınız?Yine erken doğum olur dahada şişer diye korkuyorum.