Çatı muayenesinden iki gün sonra çok açık pembe peceteye sildigimde az bir kaç damla kan geldi doktoruma hemen sordum artarsa gel hemen dedi bir daha gelmedi yani bebeğin hareketlerini kontrol et dedi bir problem yaşamadım bende onu Nisan sanmistim ama herkes jolemsi ve büyük geliyor diyor alttan muayene edilince geldi galiba diye düşündüm artık