Merhaba sabah kırmızı işaret geldi ve dokturum izmirde ben tiredeyim ilk tiredeki acilden giriş yaptım nstm çekildi sancı çıkmadı sonuçları kendi doktoruma attım ağrın kanaman olursa gel dedi bir kaç saat sonra regl ağrısı gibi ağrı başladı yola çıktık arbada ağrım kesildi 😂 gittiğimde doktorum nst ve altan muayene yaptı nstde sancım çıktı bu sefer altan muayenedede doktor dilinde birşey dedi banada izmirde kal doğum olabilir diye açıklama yaptı yarın 37 haftama giricem çarşamba günüde kontrolüm var ara ara ağrı girip çıktı ama devam etmedi biraz yatmamı dinlenmemi söyledi herşey çarşamba belli olucak bekliyoruz öyle bu durumu yaşayan varmı ?