Travel önermem kesinlikle. Görüntüsü mükemmel bebek 1.5 yasına gelene kadar da kullanisli olabilir ama ilerisi icin kullanmak cok zorluyor insani hem arabanın ağırlığı hem bebeğin. Büyüdükçe ikinci bi bebek arabası ihtiyacı oluyor. Travel kullanipta 1 yıldan sonra bastona geçen çok tanıdığım var.