Bende bundan 2 yıl önce annemin ameliyatı için bi doktorla görüşmüştüm cerrahpaşadan bana direkt ameliyatı orda yapmanızı önermem dedi bu doktorda orda çalışan bi doktor benim de çalıştığım özel bi hastaneye geliyordu ,enfeksiyon riski yüksek oluyor demişti bizde ameliyatı özel bi hastanede yapmıştık o yüzden takip için devlete gidilebilir ama doğum için benim tereddütlerim oluşuyor böyle yazılar görünce etkilemek istemiyorm ama zaten en önemlisi ameliyat olayı bence ,bende sağlık sektöründeyim tabi yine sizin kararınız