36+3 haftalığım bebeğimin kafası aşırı aşağıda demişti doktor. Hatta hık desen cıkıcak demişti rahim ağzı kapalı. Ama insan endişe ediyor böyle olup ne zaman doğum yaptınız acaba inş 40ı bulmam 🙄 bebeğim hareket ettikçe aşırı wc ihtiyacı duyuyorum sizde durumlar nedir