Canselugr iki tane normal doğum yaptım şimdi üçüncüye hamileyim ikiz olduğu için sezeryan olmak zorundaymis normal doğumda çok çabuk iyilesiyorsun sezeryan hakkında bilgim yok gorumcemin gorumcesi sezeryan yaptı doğum karnını sardı sıfır göbek hiç bişey yok kız fit yani ben normal yaptım doğum göbek kaldı