DGC Böbrek genişlemesi için mi soruyorsun. Benim kızımda cıkmıstı ama sorun edilecek bir sey degildi. Zamanla geciyor. Normale dönüyor. Doktoruna güvenmen ve herseyi dsnısmanı öneririm 👌🏻😊
htckynk Benim minnoşta çıktı canım ama doktorum kendi kendine geçtiğini ve çoğu erkek bebekte görünen bişey olduğunu söyledi eğer geçmezse erken sünnet gerekiyormuş sadece
Cansu_22_25 htckynk bana da aynısını dedii böbreklerde az az idrar birikmiş yeşil alan dedi peritonoloji bölümünü verdi yarın da aç tok kan vereceğim şekerim de 74 çıktı bu arada bişi olur mu