feyzosvemercimek Kızlar hamilelikte bulantıdan dolayı öğürmek rahimde kasılmaya ya da düşük riskine yol açar mı
Unzile35 feyzosvemercimek benim başıma geldi Rahim kasılmalarım oldu acile gittim kanama alanı var dedi doktor 2 gün hastanede yatırdı progestan iğne yapıldı şimdi de hap olarak devam ediyorum. Ama bazı hamilerde sıkıntı olmuyormuş
feyzosvemercimek Unzile35 çok korkuyorum dünden beri bulantım var dün defalarca kustum 😓 daha önce kürtaj olduğum için progestan zaten kullanıyorum inşallah bişey olmaz Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Unzile35 feyzosvemercimek amin canım sağ Salim kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi sancın artar kanaman olursa hemen acilden giriş yap endişe etme benim iğne ile durdurdular düşük yapmamı bulantı İçin ilaç veriyor doktorun söyle mutlaka Zofran verdi bana zarar vermiyor bebeğe