HebunDuyguetin
Allah hayırlısını versin, inş sağlıklı nasip etsin.
Bende akşam üstü dr a gidecem. Kese duruyomu durmuyomu ona bakacak.
Hala kanıyorum ama sancım hafifledi.
Kürtjdan da çok korkuorm.
Narkoz verip on dk da alıolarmış ama ya sonrası nasıl oluyor? Canın sonrasında çok yandı mı ?
İyi misin bugun mesela ?