ikizannesii06 Kızlar 20 haftalık ikiz gebeyim sadece elanatal 1 kullanıyorum multivitamin ama herkese sordugumda yanında bissürü vitamin kullanıyor anlam veremedm doktor baskada yazmadı bana ilaç
ikizannesi172011 ikizannesii06 değerlerin iyiyse zaten gerek duymuyor doktor bende sadece tek vitamin var Baska yok 😊
ikizannesi172011 ikizannesii06 çift yumurta mı canım 😊 benimkiler çift yumurta 😊 nasıl yani canım test felan yapılmadı mı hiç
ikizannesi172011 ikizannesii06 alışverişe baslasın mı canım ben daha baslamadım cinsiyetlerini kaçıncı haftada öğrendiniz 😊
Sevgiarf Ben hiç bi vitamin kullanmıyorum canım 7 haftada bi de kan testi yapıyor ama sıkıntı yok gibi