Yaman
ftsplattt
kızlar merhaba öncelikle inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza benimde ilk gebeliğim plasenta aşağıda olduğu için sezeryan olacağım ama benim daha vaktim var. Daha önce ben kıl dönmesi ameliyatı olduğum için belden narkoz almıştım ve ağrı çektim baş ve bel ağrısı sonra narkozcu bitter çikolata , bol su , ve nescafe önerdi onları yaptığımda düzelmişti o yüzden unutmadan çantanıza koyun umarım şifa olurlar ve doğum hikayelerinizi dinlemek nasip olur 🥰
Rabbim yardımcınız olsun gönlünüze ferahlık versin inşallah 🥰