Herkese merhaba hanımlar 32+3 deyim bugun kontrolüm vardı gittim herşey normaldi birtek doktorum bebegimin karın cevresinin biraz geri olduğunu ve 2 hafta sonra tekrar gelmemi söyledi 2 haftada gelişir geldiğinde nstde bakalım eğer gelişmemişse gelişimi geriden gelen bebek olur dedi daha önce yaşayan varmı acaba gelişmesi için ne yapabilirim