Kızlar biz 14+4 haftaligiz ve prensesimizin olacağını öğrendik.Eşimde 6 yıl sevgililik dönemimiz oldu o zamandan beri kızımız olursa adı Ela olsun dedik.Şimdi yanına ASEL koymayı düşünüyorum Asel Ela.Nasıl sizce yada fikriniz varsa söyleyebilir misiniz 😊