35ebru sancılarım var, nst de de çıktı, şimdi de alttan muayene oldum, bu hafta alalım dedi, bir de her yerim kabarcık kabarcık kızarık, alerji olmuşum, bi zararı olmasın diye de istiyor erken almak, bir anda yarın dedi, şok oldum ama doktor diyince kabul ettim tabi