Ayca2841 Kızlar maraba yaklaşık 4 gün önce 2.bebişime 5 haftalık hamile olduğumu ögrendim var mı benle aynı zamanda hamiş kalan anneler konuşalım tanısalım dertleşelim 😊
Aselim11 Ayca2841 benimde yaklaşık 5 haftalık sanırım yarın belli olacak ne kadarlık olduğu 9 Haziran son adet tarihim 1 gün gecikmeyle öğrendim hamile olduğumu Dr kontrolüm yarın bakalım keseyi görecekmiyiz
Enesevgiii Ayca2841 22 hazirandı son adet tarihimm 4 gün önce kan verdim 120 çıktı 4 haftalık daha yarın kontrol var ama doktorum beni çok erken çağırdı kesenin görüneceğini sanmıyorum daha
Ayca2841 Gokkusagi_ hayırlı olsun canım allah saglıkla kucağına almayı nasip etsin ne kadar tas farkı var aralarında
Ayca2841 ogluileannesi haziranın başında korunmayı bıraktık temmuz 15 de hamike olduğumu ögrendim canım günüm geçikti test yaptım
ogluileannesi Ayca2841 benim 2. Ayım geçen ay tutmadı bu ayda tutmayacak gibi hissediyorum😒 hiç sorun yok
Ayca2841 Gokkusagi_ benimde kızım 28 aylık su an ben bile düşünüyorum nasıl olcak diye ama biz istyerek oldu
Ayca2841 Aselim11 hayırlı olsun canım sag salşm kucagına alırsın inş ben doktora gittiğimde 8 haftalık olcak inş bende görürüm tam keseyi kalp atısını falan
Ayca2841 ogluileannesi merak etme canım bemde tam tutmucak düşüncesine kapılmıştım ki bi süprizle hamile olduğumu ögrendim doğurganlık zamanına denk getirmeye calış ümidini kesme
Sekerpare16 Aselim11 İki yerden de yazıyoruz birbirimize ☺️☺️ 14 temmuz da 379.17 çıktı 22. Temmuza randevu verdi
ogluileannesi Ayca2841 öyle yaptım 2 aydır yumurtlama zamanıma çok dikkat ediyorum hatta bu ay testle yaptım adetime 12 gün var hiç belirti yok😏
Rehile Sekerpare16 5+5 de gittim kese gördük Haftaya p tesi randevum Var İnşallah kalp Atışını dinlemeye gidicem siz?