Esraaa02 yeni doğan bebeklerin bir çoğunda oluyor o durum , sıkışık bir alanda aylarda kalıyorlar ve kemikleri bizim gibi sert oluşuma sahip olmadığı için çok doğal böyle şeyler . Doğumda ayağı tam içe dönük bebek bile zamanla düzeliyor kendiliğinden. Doğum hemşireliği yapmış biri olarak söylüyorum endişelenmeyin. Kadın doğum doktorlarının bebek doğunca bebekle alakaları kalmıyor dolayısıyla bu konuya hakim olmayabilir