Öncelikle merhaba hanımlar 😊 Bende ne zaman doğum hikayemi burada paylaşacağım bana da nasip olur mu diyenlerdendim. Çok şükür yazmak nasip oldu 🙏🏻 Öncelikle ben hamileliğim de çok büyük sorun ya da sıkıntı yaşamadım. Sadece beni tek bişey korkutmuştu O da 15. Haftamda gelen kanamam düşük yaptım galiba diye çok üzülmüş ve korkmuştum neyse ki korktuğun gibi bi sonuç olmadan hastanede 1 gün yatıp çıktım. Doktorum kanamayı aspirin kullanmama bağladı aspirini kesince bidaha böyle bir şey yaşamadım. Sanırım aspirindendi. 38.haftamda kontrole gittiğim de doktorumla konuştuk ve sezeryan olmaya karar verdim. Ben 13 yaşından beri tip1 diyabet hastayım doktorum normal doğumun benim ve bebeğim için tehlikeli olacağını söyledi. Açıkçası bende korkumdan normal doğumu düşünmedim bile. 38+6 da sezeryana alındım açıklığım yoktu suyum veya nişanımda gelmemişti. Bebekte dönmemişti. Belden uyuşturdular öyle büyük bir acı yaşamadım ben belden uyuşmada. 10 dakika içinde belden aşağıda komple bi uyuşma olmadı. Ameliyatıma başladılar ameliyat sırasında benim çok fazla midem bulandı doktorlara sorduğumda normal olduğunu söylediler oğluşumun sesini duyar duymaz mide bulantısını her şeyi unuttum tabiki☺️ Hastanede 2 gün yattık 3. Günde çıktık. Sezeryandan kesinlikle korkmayın ben 3 günde ayağa kalktım. Bugün 14.günümüz ve ben kendi işimi kendim görebiliyorum. Şuan oğluşum yanımda uyuyor ☺️ Hepinize acısız kolay doğumlar evlatlarınızı bir an önce hayırlı zamanda hayırlı doğumlarla sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin rabbim🙏🏻 Sorularınız olursa cevaplayabilirim😇