Benim de tansiyonum yüksek canım ilaç kullanıyorum. 34 haftalığım. Doktor 37-38i bekleriz dedi ama ben 36dan sonra alsın istiyorum. Çok ağrım var, midem inanılmaz yanıyor nefes alamıyorum, kulaklarım hep tıkalı. Bir yandan doğurmak istiyorum bir yandan korkuyorum kızlarım için