Nazcem43 Kızlar 15 Temmuz aşılama tarihim 13 ü çatlatma iğnesi sizler kaç gün oldu ve vücudunuzda neler hissediyorsunuz
Aylnslm Nazcem43 canım bende aşılamayla hamile kaldım yumurtan çatladı mı nasıl ona göre o gün çatlama iğnesi veriyo o saatte yapıyosun ama saatini kaçırmamak gerek
duyguuudmr Nazcem43 bugün 1.haftam aşılamada ufak tefek belirtiler var ama psikolojik diye düşünüp kafama takmamaya çalışıyorum. Sende varmı belirtiler canım?
Gamssee Nazcem43 canım bende 3gunsonra test yapcam 12gun önce bende aşılama oldum ama hiç bir belirtim yok tutmadı diye çok korkuyorum inşallah isteyen herkese nasip olur
Nazcem43 Aylnslm evet canım tek yumurtam vardı 19 mm diğerleri 10 civarıydı ama doktor iki tane yetişmiş olabilir dedi 15 inde 35. Saatte aşıla oldu bugün 5 gün hiç belirti yok
Aylnslm Nazcem43 belirti çok bekleme canım kimisine göre değişiyo bendede yoktu sadece sıcak basıyodu vücut ısım yükseliyodu birden
Gamssee Nazcem43 öyle canım ben aşılama sürecindeyken eşimden benle beraber geliyordu mecbur eşimi işten çıkardılar cidden çok zor bir surec
Nazcem43 Gamssee sıkıntı neydi senin peki benim pko kendim adet olamıyodum ve 60 gün Ovülesyon takip ettim yumurtlama görmedim önce klomen kullandım 7 mm de kaldı hemen gonal f başladım 19 mm oldu çatlatma ve aşılama oldu işte