Doğuramıyorum diye post açmıştım galiba 2 gün önce yarın sabah 8 de doktor çağırdı hareketleri azaldığı için suni sancı verecekler ve doğumu başlatacaklar. Suni sancıdan çok korkuyorum suni sancı ile açılması olup doğum yapan var mı acaba süreç zor mu? Benim için dua edin lütfennn yarın 39+4üz