Nilirem Arkadaşlar vana yeni taşındık henüz bir hafta olmadı 14 haftalık hamileyim hangi hastane ve doktoru önerirsiniz ilk gebeligim bazı problemlerden sonlandı bu hamileligimde riskli o yüzden en iyi bilen doktora gitmek istyrum yardımcı olur musunuz??
imren91 Nilirem Canım ben orda görev yapıyorum 4 yıldır . Ben lokman hekim hastanesinde Ahmet Melih Akyol’a gidiyordum. Yani doktor bilgili ancak çok kalabalık hastane. Ben de o yüzden Akdamar hastanesinde Mehmet Kaloya gitmeyi düşünüyorum. Arkadaşım çok memnundu ondan.
Oyagunaydin Nilirem Canım ben Lokmen hekim hayatta Gülsüm Feyza ya gidiyorum şuanlik memnunum biraz yoğun o yüzden sıra bulmak zor erkenden gidiyorum sıra için birde yoğun olduğu için fazla ilgilenemiyor
Nilirem imren91 bugün akdamara gittim ama muayenemi iptal ettirdim devlet hastanesi gibi cokk kalabalık beklerken kötü oldum resmen😩doktor iyidir belki ama bilemiyrum yinede
Nilirem Oyagunaydin canım o doktrun adını bi kac kere duydum başka doktor bulamazsam ona gitcem gibi görünüyor
ilknr_ylmz94 Bende akdamar hastanesi mehmet kaloya gidiyorum çok memnunum çok ilgili. yarım saatten fazla beklediğimi de hiç hatırlamam
Tatlianne_ Bende akdamar hastanesi Ruhat Karakuş a gidiyorum bende memnunum ama Mehmet beyin ilgisi iletişimi çok daha iyi bende Mehmet beye gitmeyi düşünüyorum.