Kızlar merhaba.
bu soğan kürü üzerine sanırım burda onlarca konu açılmıştır bir çocuğunuda okudum fakat anlayamadığım yerler var. Uygulayıp faydasını görenler bana yardımcı olabilir mi ?
mesela ılık için diyorlar soğumasını soğanlar içindeyken mi bekliyoruz ?
en büyük sorum ne zaman başlayacağım? Bazıları adetten önce bazıları sonra başlamış.
son olarak faydasını gören varmı banada umut olsun. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏