NisanAda1 Merhaba kızlar, Bayrampaşa Baypark Hastanesinde Yeliz Gümüş var gidipte memnun kalan annelerim varmı? Doğum ve muayene ücreti ne kadar bilen varmıdır?
Seymaa_ NisanAda1 ben gidiyorum normal 2000₺ sezeryan 2750₺ henüz doğumum olmadı ama çoğu kişi çok memnun bende memnunum🌸
NisanAda1 Seymaa_ doktorun size ve anneye yaklaşımı nasıl peki ben şuan bir doktora gidiyorum ama emin değilim doktorumdan yeliz hocaya gitmek istiyorum bilgi birikim deneyimi sizce nasıl
Seymaa_ NisanAda1 canım ben başından beri hep güvendim o izlenimi bana verdi şöyle bişey var korona çıktığında kaç ay gitmedim kontrole 30.haftamdan sonra artık gideyim büyüdü dedim öyle oldu yani ama bir sonraki hamileliğimdede nasip olursa yine Yeliz hanıma gideceğim gönlüm rahat anlayacağın☺️