Böyle bi başlık koymak zorundaydım kusura bakmayın sormam gerekn seyi iki defa sordum fakat kimse cevap vermedi hakkınızı helal edin😂37haftalıgım ve ishal oldum karnımdada şiddetli bir agrı var ama adet sancısı gibi değil normal karın agrısı.Dünden beride ishalim doğum baslangıcı olabiliyo diyolar yasayan duyan bilen varmı?