Merhaba kızlar yerleşme kanamanız nasıl ve ne zaman oldu? Benim bugün normalde adetimin 4. Günü hala adet olmadım ama ilişkiden sonra pembe bir leke geldi sadece çok az yerleşme kanaması olduğunu düşünüyorum yarın gidip kan vericem başına böyle bir şey gelen var mı?