Merhaba anneler bugün kontrolüm vardı kızım 38+4 ama 40 haftalık gözüküyo bide ben şeker hastasıyım bi çok kez postlarda açmıştım belki bilenler olur 😊 bide şkerlerim biraz yüksek olunca yatışım yapıldı yafın sezeryana alınıyorum dualarınızı benden esirgemeyin olurmu inşallah isteyen herkese nasip olsun sizlerde sağsalim doğumlar yapın çok korkuyorum binyandan heyecanlıyım teşekkürler 🙏