Salser1985 3melekannesi__ yarın 18 hafta olucam hareket hissetmiyorum ama toplanma var biryerde toplanıyor
Gamzs 3melekannesi__ 17 de hissetmeye basladim ama 20 ci haftada daha net hissddiyorum tekmelerini :)
Aylnslm 3melekannesi__ benim bebeğim de erkek ama sürekli yatıyorum ben yatmam gerek acaba ondan mı diyorum hareketsiz olması anlamdım yarın doktoruma sorucam
Tubi61 Benimde 19 bitti 20.haftamin icerisindeyim prensesimin harkeetlerini hissetmeye basladimm birseyler oynuyormuyormus gb 😊cok hareketli oldugumuz zamanlarda genelde bebekler uyuyormus
Tubi61 3melekannesi__ yabi sknti etme bende de yeni basladii hissedersin sende yakinda 22 23.haftlarinda hissedenler de var
Tubi61 3melekannesi__ arkadsimin da ikinci gebeligi cok farkli bekirtileri diyor demek farkli olabiliyor icini ferah tutt cok sancin olursa ama yine bir doktora görün istersen
Aylnslm Gamzs bilmiyorum bende anlam veremedim demek ki değişiyo serklaj oldum erken doğum riskim olduğu için sürekli yatmam lazım sürekli yattığım için mi diyorum bende acaba oynamıyo yarın detaylı ultrasonum var bakalm sorucam☺️