Tugceeeky canım brnimde fitille başladı doğumum.
bir saat sonra ufak terlemeler kasılmalar olmuştu 13 saat sancı odasında kaldım 130-140-160 diye sancıları sürekli düzenli aralıklarla gelmeye başladı ama açılmam olmadı odama gönderdiler
odama gelince egzersizler yaptım bi süre uyudum uyanınca suyum geldi
suyumun geldiğinde yarım cmdi 4 saat sonra 10 cm ile doğurdum
toplam ilacın verilmesinden itibaren 25 saat sürdü brnimki.
Herhangi bir doğum belirtm yoktu ilacı verdiklerinde daha rahim zırh gibi sert kolay kolay yumuşamaz 10-11 saati bulur diyolardı.
Sadece bir kez fitil verdiler başka hiçbir suni ilaç vs vermediler
bol dua et inşallah açılman vs olur