Merhaba arkadaşlar bugün doktor 1 cm açıklığın var çatın çok dar değil dedi Perşembe günü tekrar el 4 cm açıklığın olursa yatırırız suni sancıyla doğurursun dedi. Sizce 1 cm açıklık 38+2 de çok mu az. Kendi sancımımı beklesem. Birde bebekte boyunda kordon dolanması var