MehZey kimi insanlar bunu gaz olarak yorumluyor ama anne adayı bu durumu kendi anlayabilir lavaboya rahat çıkabiliyorsanız ztn gazınız yok demektir kendimce bana çoğu kişi gaz dedi ama sanmıyorum gaz rahatsızlık yapar kabız olunur falan bebek ztn tekme atacak şekilde büyüklükte güçte değil ama karın içinde bu dönemde yüzüyor hareket ediyor ve anne adayı zayıfsa hissedebiliyor ben şahsen hissediyorum öyle aman aman harekette değil ara ara içimde kıpırdamalar oluyor başıma yastık almadan Uzanıyorum elimi hafif karnıma koyuyorum pıt pıt atışlarını anlayabiliyorum