Xxk ben 11 senedir kullaniyorum tiroid ilaci.3 ayda bir kontrollerime de gidiyorum.dr.uma özellikle sormuştum ilacı o gün icmeden ac karnına mi gelmeliyim diye.gerek yok o gün içmesen de fark etmiyor o ilaç 21 gün vücudundan çıkmıyor değeri pek değiştirmez demişti.hele açlıkla toklukla hıc alakası yok