elif00000 ben 33 haftalıkken yaşadım onu baya 3 4 saat kadar adet sancısı çektim korkup hastaneye gitmiştim nts de bişey çıkmadı açılmamada baktılar sorun yoktu ebe gün içindr aşırı yorulduysan ayakta kaldıysan yada susuz kaldıysan olabilir demişti bide bebek artık çok hızlı büyüyo bundan kaynaklıda olabilir demişti